SKŁAD PREZYDIUM RADY RODZICÓW:

Przewodniczący Konrad Waluś
 Z-ca przewodniczącej Marzena Jaskólska
 Skarbnik Sylwia Galik - Wojtasińska
 Sekretarz Hanna Kamińska- Hadada

 



 

Każdy rodzic/opiekun ucznia oraz nauczyciel SP 18 w Poznaniu w sytuacjach uznanych za niezbędne może skontaktować się z RR poprzez kontakt z:
-przedstawicielem RR w danej klasie
-przedstawicielami trójki klasowej, którzy przekażą informację do RR
-pozostawić pismo w teczce RR, która znajduję się w portierni szkoły
-wychowawcą klasy
-facebook
-email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    
Regulamin kontaktu metodą elektroniczną:
- Konto będzie sprawdzane raz w tygodniu
- Przesłane sprawy będą przekazywane RR i omawiane na najbliższym spotkaniu RR
- Odpowiedzi na przesłane sprawy będą przekazywane po rozpatrzeniu ich przez R
R - W przypadku wniosków "pilnych", Prezydium RR może rozpatrzyć szybciej niż na kolejnym zebraniu RR
- RR zastrzega sobie możliwość nie rozpatrzenia wniosku sprawy anonimowej
- Nadawca e-maila powinien być imienny lub conajmniej wskazać klasę, której sprawa dotyczy

Wnioski o dofinansowanie wycieczek należy złożyć do końca roku 2019.

  wniosek o dofinansowanie - ogólny 
  wniosek o dofinansowanie - wycieczka 
Zachęcamy do korzystania ze strony Fanimani.
mała instrukcja:
1.wejść na https://fanimani.pl/rr18poznan/ i kliknąć 'wspieram'
2.wybrać sklep, w którym chcesz zrobić zakupy
3.zrobić zakupy tak jak zawsze - RR otrzyma część wartości Twoich zakupów (korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne i nie powoduje zmiany cen- darowizna jest przekazywana przez sklep a nie przez kupującego)
  • Prowadzenie kawiarenek i kiermaszu rękodzieła podczas zebrań klasowych i indywidualnych /uzyskane środki wspomagają zakupy „przedmiotów” edukacyjnych dla dzieci/ 
  • Montaż progów zwalniających na terenie szkoły /spowolnienie ruchu jest niezbędne ze względów bezpieczeństwa naszych dzieci/
  • Zakup stołu – sprzętu typu piłkarzyki – ze środków uzyskanych ze zbiórki makulatury
  • Zakupiono 2 dywany do klas I-III
  • Zakupiono przestrzenne bryły do nauki matematyki dla klas IV-VIII
  • Zakupiono 20 kolorowych krzeseł do świetlicy szkolnej
  • Dofinansowano ze środków Rady Rodziców zakup lektur szkolnych dla klas I-III (zmiana podstawy programowej) i uzyskano dofinansowanie zewnętrzne
  • Dofinansowano dystrybutory na wodę dla dzieci i partycypowano w kosztach ich eksploatacji w roku szkolnym 2019-2020
  • Uzyskano dostęp do wersji elektronicznych podręczników dla klas IV-VIII dla wszystkich dzieci
  • Współorganizowanie festynu szkolnego
  • Dofinansowanie wycieczek i zielonych szkół klasy II
  • Dofinansowanie zielonych szkół klasy III
  • Dofinansowanie obozów sportowych
  • Dofinansowanie klas VIII na koniec roku
  • Pomoc / współorganizowanie zajęć dodatkowych
  • Wspomagała / współorganizowała realizację zajęć dodatkowych
  • Zakup projektorów
  • Dofinansowanie wycieczek i zielonych szkół klasy II
  • Dofinansowanie zielonych szkół klasy III
  • Dofinansowanie obozów sportowych
  • Dofinansowanie Samorządu Uczniowskiego
  • Dofinansowanie sędziego na turniej koszykówki
  • Zakup namiotów ogrodowych
  • Zakup lektur do biblioteki
  • Dofinansowanie nagród na koniec roku szkolnego
  • Konkurs „Skarbonka”
  • Festyn /wata cukrowa, fotobudka, lody tajskie i inne/
  • Dofinansowanie klas VIII na koniec roku
  • Ksero
  • Stoły i krzesła do stołówki